Slovenska agencija za javno-pravne evidencije i djelatnosti (Ajpes) želi se registrirati kao europska bonitetna agencija. Još ove godine pripremit će se za ulogu koju žele na tržištu igrati već od iduće godine. Strateški cilj Ajpesa na području obavljanja bonitetnih i drugih tržišnih djelatnosti jest osigurati one koji poboljšavaju kvalitetu i zaštitu poslovnog okoliša, kažu u Ajpesu. Izvoođenje bonitetnih djelatnosti već su prilagodili strogim zakonima uredbe EU o bonitetnim agencijama. Registrirane bonitetne agencije moraju u središnjem registru uredno objavljivati godišnje izvještaje o preglednosti bonitetnog ocjenjivanja sa svim zahtijevanim podacima. U Europi je trenutno registrirano 38 bonitetnih agencija, od čega je 16 podružnica najvećih agencija, Fitcha, Moody'sa i S&P-a.
Slovenska agencija za javno-pravne evidencije i djelatnosti (Ajpes) želi se registrirati kao europska bonitetna agencija. Još ove godine pripremit će se za ulogu koju žele na tržištu igrati već od iduće godine.
Strateški cilj Ajpesa na području obavljanja bonitetnih i drugih tržišnih djelatnosti jest osigurati one koji poboljšavaju kvalitetu i zaštitu poslovnog okoliša, kažu u Ajpesu. Izvoođenje bonitetnih djelatnosti već su prilagodili strogim zakonima uredbe EU o bonitetnim agencijama.
Registrirane bonitetne agencije moraju u središnjem registru uredno objavljivati godišnje izvještaje o preglednosti bonitetnog ocjenjivanja sa svim zahtijevanim podacima. U Europi je trenutno registrirano 38 bonitetnih agencija, od čega je 16 podružnica najvećih agencija, Fitcha, Moody'sa i S&P-a.